niedziela, 17 stycznia 2021

 Hej Wam!

Notkę zacznę od przykrej wiadomości, że na tym weekendzie nie będzie filmu na yt.

Ten tydzień był totalnie dziwny i smutny. Zaczął się rozmową z jedną osobą i bardzo przeżywałam to, co mi pisała. Cóż,do tego stopnia, że nie mogłam spać przez 2 noce . Nie wiem dlaczego zawsze przyciągam do siebie osoby, które próbują mi wmówić, że emo na dzień dzisiejszy wygląda inaczej a ja jestem przestarzała. Co najlepsze zawsze takie tezy wysnuwają osoby, które liznęły subkulturę jak była modna albo wcale. A dziś albo są w innym stylu lub w ogóle nie są w żadnym. Nie rozumiem czemu tacy ludzie uważają, że wiedzą o czymś, czym żyję i kim jestem lepiej ode mnie, chociaż nie mają takiego doświadczenia czy wiedzy jak ja? Wiem, że takie rozmowy powinnam olewać. Wiem, ale niekiedy mi po prostu ciężko, zdając sobie sprawę, że ktoś z tym idzie dalej. Takie sytuacje napędzają mnie dalej do nagrywania, do ustosunkowania się do pewnych spraw, aby pokazać prawdę.

Potem była połowa tygodnia i wiadomość, że mój wujek nie żyje! Właściwie był to mój stryjek, ale u nas potocznie mówi się wujek. Kolejna wiadomość nie była mniej szokująca. Okazało się, że został zamordowany! Pogrzeb odbył się wczoraj, ale mnie na nim nie było. Moja rodzina rozsiana jest dosyć daleko, więc nie mogłam pojechać za bardzo na takie warunki pogodowe jakie są. Bardziej możliwe byłoby pojechanie, gdyby nie było śniegu.

Dziś miał się odbyć kulig. Mam mgliste, ale dobre wspomnienia związane z kuligami, dlatego też pisałam się na taką rozrywkę. Kto wie czy za rok albo 2 będzie jeszcze taka zima, żeby móc go zrobić. Teraz jest idealny czas. Jednak kulig został odwołany. Trochę szkoda. Byłam za to na spacerze. Pumbi wskakiwał w zaspy jak w pierzynkę i latał za każdą kulką ze śniegu. Było fajnie, ale zimno. Zwłaszcza  pod koniec.

Nie rozumiem dlaczego niektórzy ludzie z neta atakują/ wyśmiewają innych. Ciekawa jestem czy gdyby sytuacja się odwróciła to im byłoby miło. Z pewnością nie a karma wraca, więc lepiej, aby uważali.



2 komentarze:

  1. Współczuję z powodu utraty wujka.
    Ten rok wgl jest dziwny.
    Mnie również dotknęły niemiłe słowa.. ale wiem, że karma do nich wróci, może nie odrazu ale pewnego dnia spotka ich to samo co nas. Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń